Veelvoorkomende behandelingen

Als dermatoloog (huidarts) behandelt mijn praktijk patiënten die een huidaandoening hebben, voorbeelden hiervan zijn schimmelinfecties, ernstige/gewone acne, moedervlekken, wratten, eczeem, psoriasis, goed- en kwaadaardige aandoeningen, huidontsteking, aandoening van talgklieren, zweetklieren, haar/nagels of infecties. Eigenlijk voor alles wat met de huid te maken heeft kunt u bij ons terecht.

Veelvoorkomende huidaandoeningen

Moedervlekken, Spataderen, Roaccutanecontroles bij acne, Constitutioneel Eczeem, Wratten, Fibromen en ouderdomswratten, Huidkanker, Galbulten (netelroos), Overmatig Transpireren, Psoriasis, SOA, Seborroïsch eczeem, Acne en varianten, Zonlichtbeschadigingen, Zonbeschadigingen, Infecties van de huid, Chirurgische verwijdering, Zwachteltherapie, Geneesmiddelen, Overige huidaandoeningen.

Geneesmiddelen

Net als alle artsen schrijft de dermatoloog vele soorten geneesmiddelen voor. Onder deze geneesmiddelen bevinden zich in het bijzonder veel crèmes en zalven om uitwendig op de huid te gebruiken.

U kunt gerust bellen op 020 6432399 voor meer informatie, gratis advies of voor het maken van een afspraak.

Chirurgische verwijdering

Het chirurgisch verwijderen (onder lokale verdoving) van kleine huidtumoren of moedervlekken kan variëren van het eenvoudig afschaven van diverse goedaardige huidafwijkingen tot het wegsnijden van huidkanker uit de huid en te laten genezen. Dit doet de dermatoloog.

Coaguleren

Diverse goedaardige huidafwijkingen, zoals kleine wratten, fibromen en ‘spider naevi’ kunnen worden behandeld door ze weg te branden.

Wij zijn iedere dag bereikbaar voor het maken van een afspraak.

Afspraak maken

Wilt u ook patiënt worden in onze praktijk of bent u al patiënt? Een afspraak is meestal mogelijk binnen 2 werkdagen. U kunt zich ieder dag telefonisch aanmelden voor een afspraak of u kunt hieronder uw gegevens achterlaten. De assistente zal deze dan zo snel mogelijk beantwoorden.

Telefonisch

06 21804053 (Alleen bij spoed)

ls.feenstra-kisch@planet.nl

Bezoekadres